Як Mercedes-Benz створила перший у світі спортивний автомобіль із безпечним кузовом

Mercedes-Benz SL серії W 113 став одним із перших автомобілів, що застосували концепцію зон деформації, запропоновану Бареньї. Впровадження подібних технологій у спортивний автомобіль стало революцією, повідомляє Tengri Auto.
Народження легенди
Фото:mercedes-benz.com
Дебют Mercedes-Benz 230 SL відбувся на Женевському автосалоні у березні 1963 року. Родстер із шестициліндровим двигуном об’ємом 2,3 літра та потужністю 150 кінських сил виявився гідним наступником популярних моделей 190 SL та 300 SL Roadster. Новий автомобіль поєднував спортивний характер із комфортом та безпекою, що забезпечило йому успіх серед шанувальників марки.
Успіх на ралі
Фото: mercedes-benz.com
Спортивні гени W 113 підтвердилися на ралі Спа-Софія-Льєж в 1963 році.
Мистецтво дизайну
Фото: mercedes-benz.com
Культовий хардтоп Mercedes-Benz SL серії W 113, який отримав прізвисько Пагода, відсилає до архітектури азіатських храмів завдяки унікальній вигнутій формі даху. Цей характерний елемент розробив Поль Брак, який став першим дизайнером кузовів у “Головному відділі розробки” компанії у Зіндельфінгені у 1957 році. Елегантні лінії та мінімалістичний стиль автомобіля зробили його справжнім шедевром, а сам Брак назвав дизайн “ідеальним”.
Ідея та стійкість
Фото: mercedes-benz.com
Незвичайна форма даху була як естетичним рішенням, а й результатом інженерного підходу. Бела Бареньї, творець концепції кузова безпеки, довів, що вигнутий вниз дах має підвищену стійкість. Хоча така конструкція не особливо практична для повсякденного використання, вона додала спортивному автомобілю унікальності та надійності.
Раніше ми розповідали, що найбільший Mercedes-Benz F1 виставлений на аукціон.
Один із найбільш значних автомобілів в історії автоспорту, Mercedes-Benz W 196 R, виставлений на продаж. Цей унікальний гоночний автомобіль з обтічним кузовом, який брав участь у гонках “Формули-1” у середині 1950-х років, оцінили у більш ніж 55 мільйонів доларів.